Followers

Tuesday, December 7, 2010

Peringatan utk Kaum Wanita yg Bersendirian


Especially utk yg pergi kerja, college, sekolah ddan sebagainya bersendirian . . .

Jika anda terjumpa budak kecil sedang menangis atas jalan, yang memberi anda alamatnya dan meminta anda agar menghantarnya ke alamat tersebut.

Sila bawanya ke balai polis. Tak kira apa yang anda mahu lakukan, JANGAN bawanya ke alamat yang diberikan. 
Ini adalah taktik baru untuk penjenayah merogol wanita.

Sila sms kan mesej ini kepada semua rakan anda agar mereka boleh memberitahu maklumat ini kepada rakan2 mereka dan ahli keluarga mereka. Terima kasih.

Dari ASP SUMAN KUMAR
D9 - Bukit Aman





Sms ni pernah I dapat dulu. I pun dah lupa pasal bende ni. Then rasa2nye korang pun dah lupa. So kat cni I nak remind la pasal bende ni semula.

Berhati2 ye . . .

6 comments:

MAMASYAZA said...

uuittss, takut tu, yup betul, kena sentiasa berhati2 ngan keadaan sekeliling sekrg ni

suSuEmIMiE said...

ohw...thanks 4 the info..

fairus said...

Macam2 hal zaman sekarang ni..

Laila said...

betul, sentiasa berhati2 selalu!

hysman said...

apa kejadahnyer nk msg org semata2 nk rogol..
org tu takde akal kot..
buruk betul perangai,
rase beruk lg elok perangai...
utk para wanita,berjaga2 n berhati2 k...

afraliza said...

hysman: wey hysman, bkn org yg nk rogol tu yg sms. SMS ni peringatan dr ASP SUMAN KUMAR la..baca tu biaq perabih..adehhh...