Monday, November 22, 2010

Hati . . . Berkaca . . .


Awak terdiam & sebak selepas mendengar kata2 saya...
Saya dpt rasa apa yg awak rasa...
Saya mintak maaf...mmg saya sengaja ckp macam tu...
Saya jadi marah dgn diri sendiri jugak sebenarnye...
Kalau awak nak tau itulah yg saya rasa selama ini...
Saya ckp mcm tu utk org lain sebenarnye...saje je saya nak menyedarkan dia...tapi dia macam taknak berubah aje...saya selalu sedih sebab tu...

Saya tau awak pun nak dgr kata2 keluar dr mulut dia mcm apa yg saya tunggu selama ni...
Saya faham apa yg awak rasa & situasi awak sekarang ni...
Awak agak sensitif dlm situasi yg macam ni...
Usaha, doa & tawakkal aje la...
Saya selalu doakan awak berjaya...
Saya tau awak boleh buat yg terbaik...


8 comments:

Arifah said...

berkaca juga..

Lovely Bella said...

ermm... berkace x per jangan smpi berkecai.. :)

afraliza said...

chepah: nape pulak? berkaca ke berbelian?

afraliza said...

Lovely Bella: perghhh..kalau berkecai takleh berblogging dah..

Siti Farah said...

harap bersabar yer...
BTW, thanks coz sudi menyinggah di blog sy... =)

Arifah said...

beremasan..keh keh!

afraliza said...

chepah: cehhh..beremasan la pulak..

afraliza said...

Siti Farah: ok..tq..:)

Method Statement for Ultrasonic Pulse Velocity

Work Methodology Construction Procedure Identify and mark test location. Measure path length of test location. Apply grease o...