Tuesday, January 4, 2011

I Was Warded Last 21 Years (Part 1)


Teringat borak2 time dinner dkt Asam Pedas Hajjah Mona last year.
Uishhh mcm dah lama sgt bunyinye. Padahal baru last month je.

Dengar cerita Miss Goh yg dia dah 2 ke 3 kali admitted ward.
Kene operate itu la ini la. Fuhhh !!! byk experience bedah rupanye Miss Goh ni.
Tang perut la, tang tengkuk la, tang leher la.
Tapi yg bestnye tak nampak pun scar dkt tempat operate tu.
Kalau ade org bagitau @ Miss Goh sendiri yg bagitau dan ditenung lama2 mmg nampak scar tu tapi tak berapa jelas la.

Bak kata Miss Goh dia sgt lucky. Yesss she is the luckiest person. Coz scar dia cpt recover . . .

Ape ni? Dah cite pasal Miss Goh lebey2 pulak. I nak cite pasal I bukannye Miss Goh.

Next entry la I cite macam mana I boleh masuk ward pulak. Bengang betul bile diorang boleh gelak golek2 bile I cite pasal mcm mana I boleh masuk ward.


2 comments:

Method Statement for Ultrasonic Pulse Velocity

Work Methodology Construction Procedure Identify and mark test location. Measure path length of test location. Apply grease o...