Thursday, April 7, 2011

Kuku Mati, Kuku Tercabut



Innalillah.....

Kuku I dah mati & skrg dah tercabut. Penangan Gunung Datuklah ni. Mula2 kuku sblh knn tu dah terangkat. So I try kopek then tercabut cket. Tak sakit so I meneruskan mencabut kuku yg buruk tu. Tak sanggup lagi menanggung malu dgn kuku yg hitam tu.

 yuck!!! geli!!! buruk!!!

Akhirnya tercabut semuanya. Yeay !!! Skrg ni dua2 kuku dah tercabut. Tapi kuku baru mmg dah tumbuh. Nipis senipis kulit bwg. Awww... I dah ade kuku baru. Suci lagi gitu.


6 comments:

NoRMa aZurA iSMaiL said...

wahhh, seb baek da tercabut..xder la buruk lagi kuku tu..nanti jaga elok2 yer...

alina neko said...

ugh~~ gmbar ni kene censored la akak~~ mual mual~ :P

afraliza said...

NoRMa aZurA iSMaiL: ha3...Insyaallah..

afraliza said...

alina neko: ha3... klu censored xyah ltk gambo le...sje nak tyg..biaq semua muntah...

kingFIQA said...

kak, kalau cabut terus nanti dia cepat tumbuh balik ea? lau tak cabut lagi lama ea? gitu ke? *penangan gunung jugak nih*

Afraliza Yusof said...

@kingFIQA: kuku tu mmg dah tumbuh dah pun kat bwh kuku yg dah mati tu...tp nipis je la...better cabut klu x ssakit...klu sakit tggu dia tcabut sendiri...takpun p doc...

Method Statement for Ultrasonic Pulse Velocity

Work Methodology Construction Procedure Identify and mark test location. Measure path length of test location. Apply grease o...