Thursday, February 3, 2011

SMKKT Girls Gathering (Part I)


An Hour from Melaka to toll Sg Besi

Bertolak dlm kol 8am..
Tup2 dah sampai tol Sg Besi @ 9am..
Sejam je???
Nampak nau la I excited nak jumpa member2 lama.. 
Agak pelik..

Sebelum2 ni nak dekat 2 jam jugak..
I pun tak percaya..
Tak rasa pun yg I drive laju..
Kelajuan macam yg sebelum2 ni jugak..
Ramai je yg overtake I..

Senin check saman online (tny website from Hasrina)..
Fuhhh..syukur takde..
Ingatkan berderet2 saman yg keluar..
Berdebar2 takut ade saman..kat mana pulak la nak cekau duit byr saman..

6 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

keta cumel akak tak kena, tp keta besar bagak en. abah, mmg ada satu saman kat gombak la tu. kena bayar cepat, sekrg kan tgh diskaun rm150
tak kena saman lega la kannnn. bazir duit btoi la bayaq saman,,,heheh

Hasrina Ena said...

rajin nya cik kak drive

Z.A.R.E.N.A said...

boleh lah masuk formula 1..hehehe

afraliza said...

MAMASYAZA: a'ah kak, mmg bazir byr saman ni. dah byr laen kali buat lg..

afraliza said...

Hasrina Ena: ikut mood..

afraliza said...

Z.A.R.E.N.A: Insyaallah!

Method Statement for Protective Coating

Work Methodology References Project Quality Plan (PQP) Project Executive Plan (PEP) Integrated Management System Manual (IMS) Env...