Sunday, October 24, 2010

Perasaan Mati



Dulu sebok la ckp nak travel sana, travel sini...
Dulu sebok la ckp bestnye dpt kje dekat sana, kje dekat sini...
Dulu sebok la ckp ble dah kje nanti boley outstation, boleh sambil nyelam minum air...
Dulu excited nak kje luar dari negeri sendiri, nak rasa berjauhan dari kampung halaman, famili...


Tapi...
Perasaan excited itu mati...
Bila I ditugaskan utk pergi ke Penang on this Monday...
No feeling...nak kata excited, tak langsung...nak kata xmau pergi takde pulak...nak mkn pun dah rasa kenyang...aik? haha apakah?
Brg2 pun x packing lagi...still bermalas2an di rumah...kenape ye?

Sepatutnye kene excited...coz nak pergi ke tmpat I menimba ilmu dulu...
boley jpe Asz & Zura...boley jenjalan...
Excited!!! wujudkanlah dirimu di dalam diriku…hadirkan dirimu please...

 


3 comments:

mediyla said...

gumbira2!! jgn wisau, nanti mai la perasaan excited tu.. dun wory, kelig anda cik alina neko & boss anda yg sporting miss goh will cheer u up kat sane.. kan?kan?

:)

alina neko said...

ye, btol cik diyla~ akan ime jangkitkan excited ime kat kak liza nnt~ ^^

afraliza said...

hurmmm...try mengexcitedkan diri...

Method Statement for Protective Coating

Work Methodology References Project Quality Plan (PQP) Project Executive Plan (PEP) Integrated Management System Manual (IMS) Env...