Followers

Sunday, May 30, 2010

Pengkhianat!!!



Kenapa kamu tipu dia?

Kenapa kamu ambil duit dia?

Kenapa kamu tidak memulangkan buku simpanan dia?

Apa salahnye kamu bagi je dia simpan, walaupun kamu dah terpakai duit dia?

Kan dia dah kata dia tak kisah kalau kamu terpakai duit dia..

Tapi kenapa bila dia mintak buku simpanan dia kamu masih tak mau bagi?

Adakah kamu telah terpakai duit dia lebih drpd apa yg kamu nyatakan?

Kamu takut kami tengok berapa duit yg telah kamu keluarkan?

Tak patut kamu buat dia mcm tu..

Walau kamu dah terpakai duit dia just admit aje la..

Dia dah tersangat tua..

Entah esok @ lusa dia pergi..mana lah kita tau..

Pls don't let us think bad towards u..

2 comments:

Arifah said...

sapekah pengkhianat itu??

afraliza said...

haha..nak tau ke?