Monday, May 27, 2013

Nak Smartphone Jugak !!!

My hp dah rosak...
2nd time screen rosak...
Tak hantar2 pergi repair lagi...
Now pjust pnjm my friend's...
Rasa mcm nak bertukar ke hp baru...
Tapi bile mampu ni?

Semua org dah pakai smartphone...
I je yg ketinggalan...
Coz tak berkemampuan lagi...
Banyak commitment lain nak entertain...

Ada rezeki lebih baru boleh tukar...
Budak2 sekolah zaman skrg pun dah ada smartphone...
I je yg  still pkai hp lama...
Org yg berjiwa KENTAL je yg boleh pkai hp zaman TOK KADOK ni...
Org lain BOLEH pakai ???

Iphone???
Samsung???
Blackberry???

Semuanya keep growing...
Org kata kena beli yg latest...
Then after a year 2-3 new model keluar...
Kalau tak ikut selepas setahun dh mcm ketinggalan 5-6 tahun ke belakang...

Ishhh...ishhh...ishhh...

BlackBerry Z10 smartphone 

front and rear
Blackberry Z10
or

Iphone 5
or
Samsung Galaxy S4 review
Samsung S4
or

Sony Experia Z1


Bilalah boleh dapat/pakai phone macam ni?
Ermmm...

2 comments:

Rinah said...

sama.. still pki hp zaman lama.. blm ada bajet nak beli smart phones :P

syed nasir said...

saya pun guna hp zaman tok kadok jugak..

Method Statement for Ultrasonic Pulse Velocity

Work Methodology Construction Procedure Identify and mark test location. Measure path length of test location. Apply grease o...