Sunday, March 17, 2013

Kita & Waktu


A : Eh, B dah pukul 6.30pm? (sambil jeling jam Si B)
B : Belumlah. Baru pukul 6.00pm.
A : Cis, buat terkejut aku je. (bengang coz tertipu dgn jam member sendiri)

Mostly ramai yg suke cepatkan jam sendiri. Why? I tak paham. Nak cepat2kan jam pun still tak punctual. I tak boleh & tak reti nak guna jam yg dicepat2kan. I lebih suka jam yg tepat. Bak kata org ikut jam tv/berita tv.

Buat pening kepala sendiri je nak congak2 & buat calculation nak tolak jam tu. Kalau guna jam yg tepat terus jawab je tak payah nak pikir2 lagi. Buang masa je.

Discipline diri tu yg penting. Kalau mmg u all seorang yg berdisiplin tak payah nak cepat2kan jam pun.

U all pikirlah sendiri.

No comments:

Method Statement for Ultrasonic Pulse Velocity

Work Methodology Construction Procedure Identify and mark test location. Measure path length of test location. Apply grease o...