Followers

Monday, December 26, 2011

Jangan Pandai2 . . .


Kalau nak masuk rumah orang bagi salam dulu ye . . .
Jangan nak terjah2 je . . .
Kalau nak terjah pun tolonglah inform awal2 . . .

Dah ko tumpang/sewa bilik orang . . .
Janganlah buat sesuka hati . . .

Ikut suka buat macam bilik sendiri . . .
Kalau nak paku2 dinding bagitau owner/penghuni bilik dulu . . .
Ini tidak . . .
Tengok2 kat dinding dah berpaku sana paku sini . . .
Gantung baju sesuka hati di merata2 dinding . . .
Arghhh!!! serabut . . .
Ingatlah kita duduk bersama . . .

Considerlah perasaan orang lain . . .
Lain orang lainlah perangainya . . .
Ada yang boleh duduk dalam keadaan serabut cam tu . . .
Dengan baju banyak2 gantung kat dinding, spender gulung2 gantung dlm bilik air . . .
Ada orang boleh dengan keadaan mcm tu . . . ada orang serabut dengan keadaan macam tu . . . ada orang geli dengan keadaan macam tu . . .

Luar kata ok . . .tapi dalam tak siapa yang tahu . . .

2 comments:

Hasrina said...

BIASALAH. i am moving out bulan 2 duduk sorang2. sudah enggak tahan duduk ramai2. he3. tak sabar2

Afraliza Yusof said...

ermmm...bestla dok sorg2..xde spe kcau..drp berkongsi kasih dgn org yg x sekepala..x best..x syiok..