Tuesday, October 6, 2020

Nightmare 2014

Malang Tidak Berbau
02/01/2015 (tarikh keramat) genap setahun  kereta saya pulih seperti sediakala
02/01/2014 adalah tarikh akhir submission assignment untuk subject retro

Kun Fa Ya Kun
Setitik air mata pun tak keluar semasa kejadian
Pasrah je
Tergamam aka speachless
Yang saya tau nak terbalikkan balik kereta saya tu
Saya nak balik office coz ada appointment dengan consultant
At last kena cancelkan semua activity
Malu
Ramai yang tengok
Jadi viral sekejap dekat FB and mostly kena kutuk (my friends bagitau la coz saya tak active berFB)
Tapi saya tak follow
Buat dek je
Stress
Baru saya tau macam mana rasanya jadi artis
Media tulis sesedap rasa nak dapatkan visitor/reader/follower
Search aje “kereta pelajar terbalik di uitm”
Itulah kereta saya
Kan saya dah cakap benda dah nak jadi
Kau elak macam mana pun
Kau berhati2 macam mana pun
Dah Allah kata jadi, jadilah…

More than 4 month tak berkereta
Rasa kehilangan
Rasa rindu
Patah kaki
Tumpang housemate pergi kerja
Tumpang classmate pergi class
Itupun banyak skip class if classmate ade kerja luar or terus ke class
Rasa segan menumpang
Rasa macam menyusahkan orang

Alhamdulillah
Thanks a lot pada family & kawan2 yang prihatin and support dari berbagai cara
Jasa u all tak terbalas
Moga urusan u all sentiasa dipermudahkan
Amin



No comments:

Kuala Gandah